Palautus- ja palautuskäytäntö

Kiitos, että teet ostoksia osoitteessa www.texus.fi. Olemme omistautuneet tarjoamaan ratkaisuja kaikkiin kestävyys- ja tuotantoprosesseihinne. Jos et ole täysin tyytyväinen ostoksiisi, autamme sinua palautusprosessissa.

1. Palauttaa

  • Tukikelpoisuus: Tuotteet voidaan palauttaa 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön, samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu ja alkuperäispakkauksessa.
  • Ei-palautettavat tuotteet: Tietyntyyppisiä tavaroita ei saa palauttaa. Näitä ovat mm:
    • Räätälöidyt tai erikoistilaustuotteet.
    • Asennetut tai muutetut kohteet.
    • Pilaantuvat tavarat (kuten paristot, joiden säilyvyysaika on rajoitettu).
    • Kaikki tuotteet, joiden tuoteselosteessa on nimenomaisesti mainittu, että niitä ei voi palauttaa.
    • Lahjakortit

2. Palautusprosessi

  • Aloita palautus: Aloita palautus: Palautuksen aloittamiseksi tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen sales@texus.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä palautuksen syy. Saat palautuslupanumeron (RMA).
  • Paluukuljetus: Sinun on maksettava omat lähetyskulusi tuotteen palauttamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen postikulut vähennetään hyvityksestäsi. Riippuen asuinpaikastasi, vaihdetun tuotteen perille saapumiseen kuluva aika voi vaihdella. Suosittelemme jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttämistä tai kuljetusvakuutuksen hankkimista. Emme voi taata, että saamme palautetun tuotteen.

3. Palautukset

  • Käsittelyaika: Kun olemme vastaanottaneet tuotteesi, tarkastamme sen ja ilmoitamme sinulle palautuksesi tilasta 7 arkipäivän kuluessa. Jos palautuksesi hyväksytään, aloitamme palautuksen alkuperäiseen maksutapaan.
  • Osittaiset palautukset: Tietyissä tilanteissa myönnetään vain osittainen palautus (jos mahdollista):
    • Mikä tahansa tuote, joka ei ole alkuperäisessä kunnossaan, joka on vahingoittunut tai josta puuttuu osia syistä, jotka eivät johdu meidän virheestämme.
    • Kaikki tuotteet palautetaan 14 päivän kuluessa toimituksesta.
  • Toimituskulut: Alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen lähetyskulut vähennetään hyvityksestäsi.

4. Vaihdot

  • Korvaamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet valmistusvirheen vuoksi. Jos haluat vaihtaa tuotteen samaan tuotteeseen, ota yhteyttä osoitteeseen sales@texus.fi.

5. Takuuvaatimukset

  • Takuuaika: Monilla tuotteillamme on valmistajan takuu. Jos sinulla on takuuongelma, ota meihin yhteyttä osoitteessa sales@texus.fi. Voit pyytää meiltä apua.
  • Takuuvaatimusten käsittely: Takuuvaatimuksen käsittelyä varten sinun on ehkä toimitettava ostotodistus ja yksityiskohtaisia tietoja ongelmasta. Tällöin sovelletaan valmistajan takuuehtoja.

6. Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset

  • Jos et ole vielä saanut palautusta, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
  • Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöön, sillä voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin palautus on virallisesti kirjattu.
  • Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Palautuksen kirjaamiseen kuluu usein jonkin verran käsittelyaikaa.
  • Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä osoitteeseen sales@texus.fi.

7. Ota yhteyttä

Jos sinulla on kysyttävää palautuskäytännöstämme, ota yhteyttä osoitteeseen:

  • Sähköposti: sales@texus.fi
  • Puhelin: +358442488399

Kiitos, että teet ostoksia kanssamme. Tyytyväisyytesi on etusijalla!

fi